• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ 
  • کد خبر : ۷۱۱۹
گزارش اجمالی انتخابات انجمن‌های علمی در طی دوره 17 مهر ماه الی 20 آبان ماه 1400
با توجه به زمان تعیین شده از سوی اداره کل انجمن‌های علمی وزارت متبوع جهت انتخابات انجمن‌های علمی در سال 1400، فرآیند مربوطه در دانشگاه به طور کامل انجام و انتخابات 12 رشته پایه دانشگاه از تاریخ 17 مهرماه الی 20 آبان ماه 1400 و با شرکت حداکثری دانشجویان برگزار گردید.

 

 لازم به ذکر است که با توجه به عدم حضور دانشجویان در دانشگاه و امکان دسترسی کمتر به این عزیزان، 801 نفر از دانشجویان شرکت نمودند که آمار قابل توجهی از میزان مشارکت را بیان می نماید. آمار شرکت کنندگان به ترتیب ذیل می باشد:ه رشته پرستاری با 226 نفر، پزشکی 95 نفر، دندانپزشکی 83 نفر، فوریت‌های پزشکی 54 نفر و بهداشت محیط 50 نفر و مامایی50 نفر، هوشبری 48 نفر، بهداشت حرفه ای 44 نفر، اتاق عمل 43 نفر و مدیریت خدمات بهداشتی درمانی 43 نفر، بهداشت عمومی 41 نفر و علوم آزمایشگاهی 24 نفر.

در مرحله بعد از انتخابات در هر انجمن، دانشجویان عضو شورای مرکزی، دبیر را انتخاب و مجوز فعالیت تمامی آنها از سوی معاونت دانشجویی فرهنگی صادر و کلیه اطلاعات در سامانه های وزارت بارگزاری گردیدند. جهت ایجاد تعامل اولیه با دبیر و شورای مرکزی هر رشته، جلسات توجیهی  با تمام رشته‌ها به طور جداگانه برگزار و بحث و گفت و گو در خصوص حیطه فعالیت‌ها و فرآیند آن‌ها مطرح و مقرر گردید که علاوه بر فعالیت‌های درون دانشگاهی، دامنه فعالیت‌ها گسترش و برنامه‌های اجتماع محور و جهادی نیز ذیل فعالیت دانشجویان برنامه‌ریزی گردد. اسامی دبیران به شرح ذیل می‌باشند:

رشته تحصیلی

نام و نام خانوادگی

مهندسی بهداشت حرفه ای

امیر حسین نقی پور

مهندسی بهداشت محیط

مهین مقدم

بهداشت عمومی

امیر محمد جودکی نژاد

مدیریت

سما یوسفی

اتاق عمل

یاسمین ضیاآبادی

هوشبری

نسرین رمضانی

علوم آزمایشگاهی

نگین آهنگریان

فوریت پیش بیمارستانی

ماجده حسینعلی

پزشکی

پویان پورارجمند

دندانپزشکی

فاطمه رحمانی

پرستاری

علیرضا قابر

مامایی

نازنین شکیبی

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0