• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ 
جلسه توجیهی صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی با رابط مركز آموزشی- درمانی بوعلی دانشگاه علوم پزشكی قزوین برگزار شد
به منظور پرورش نیروهای نوکار و با هدف شفاف سازی کلیه دستورالعمل ها، جلسه توجیهی صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی با رابط مرکز آموزشی- درمانی بوعلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

منیژه وحدانی کارشناس فرهنگی

به گزارش مفدا قزوین، به منظور پرورش نیروهای نوکار و با هدف شفاف سازی کلیه دستورالعمل ها، جلسه توجیهی صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی با رابط مرکز آموزشی- درمانی بوعلی ، یکشنبه 12 تیر در دبیرخانه صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

در این جلسه منیژه وحدانی مسئول دبیرخانه صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه، ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص نحوه اجرای دستورالعمل های این حوزه تاکید کرد: فراگیر شدن پوشش متناسب دانشگاهی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به فعالیت و همت بیش از پیش کلیه صاحبان امر نیاز دارد.

وی افزود: ضروری است نظارت بر رعایت عفاف و حجاب و ارزش ها و شئونات قانونی در بیمارستان ها بصورت مستمر صورت گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

درپایان این جلسه مقرر گردید پس از اجرای برنامه های انجام شده در حوزه صیانت، کلیه فعالیت های بیمارستان بوعلی مستند سازی و به دبیرخانه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی ارسال گردد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0