• ساعت : ۰۸:۰۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ 
كارگاه آشنایی با نوروفیدبك از جدیدترین تكنولوژی های علوم اعصاب و بیوفیدبك وTDCSوQEEG در دانشگاه علوم پزشكی قزوین برگزار شد
به اهتمام اداره مشاوره و سلامت روان؛کارگاه آشنایی با نوروفیدبک از جدیدترین تکنولوژی های علوم اعصاب و بیوفیدبک وTDCSوQEEG در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
935411.jpg

 

به گزارش مفدا قزوین، کارگاه آموزشی آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های علوم اعصاب با حضور رامش حسین زاده رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه و تدریس محبوبه ضیائی بخش، روانشناس بالینی اداره مشاوره دانشگاه برای روان شناسان و مشاورین دانشگاه و کارمندان، چهارشنبه ۱۶ شهریور در سالن جلسات دانشکده پرستاری و مامایی برگزار گردید.

در ابتدای برگزاری این کارگاه، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه ، ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان اظهار داشت: با توجه به وقوع بحران کرونا و مسائل روانشناختی ناشی از این بحران، یکی از چالش های اساسی دانشجویان وقوع مشکلات شناختی و ذهنی آنان مانند مشکلات توجه و تمرکز بوده است .

وی افزود: با توجه به درمان های نو پدید در این زمینه ، اداره مشاوره اقدام به خریداری و راه اندازی سیستم درمانی نوروفیدبک نمود که یکی از ابزارهای جدید و نوین در درمان های روانشناختی است.

935409.jpg

 

در ادامه این کارگاه، محبوبه ضیائی ، روانشناس بالینی اداره مشاوره و سلامت روان، ضمن معرفی حوزه نوروساینس و تکنولوژی های علوم اعصاب در حیطه روانشناسی و لزوم آگاهی و شناخت و بکارگیری این تکنولوژی در عرصه مداخلات روانشناختی به معرفی این ابزار و چگونگی کارکرد آن در ارزیابی و درمان اختلالات روانشناختی، به صورت عملی پرداخت وضمن آموزش اصول ارزیابی اولیه و تدوین پروتکل های درمانی و نحوه برگزاری جلسات درمانی هر کدام از ابزارها به صورت اختصاصی به سوالات شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0